STS – największy legalny bukmacher w Polsce – zainaugurował nową kampanię wizerunkową, która otwiera świeżą platformę komunikacyjną marki pod hasłem „Emocje. Bardziej”. Jej głównym bohaterem został Wojciech Sosnowski, znany szerokiej publiczności jako Sokół.

Emocje. Bardziej – STS pokazuje nową twarz
Nowa kampania STS to krok w stronę redefinicji wizerunku marki, która coraz mocniej łączy świat sportu z lifestylem. Hasło „Pokaż swoje bardziej” ma zachęcać graczy i kibiców do autentycznego przeżywania sportowych emocji – intensywniej, pełniej, po swojemu.
– W świecie, gdzie bukmacherka często sprowadza się do pokazywania oferty i standardowych sportowych emocji, my idziemy dalej – mówi Dawid Pożoga, Chief Marketing Officer STS. – Tworzymy przestrzeń dla prawdziwych pasjonatów, którzy żyją sportem na co dzień – niezależnie od tego, czy oglądają mecze, analizują statystyki, czy sami rywalizują.
Jak wygląda w STS oferta na jutro i kolejne dni? Sprawdzić to można na wiele sposobów – między innymi na stronie internetowej bukmachera, gdzie teraz na start z kodem promocyjnym „BETONLINE” można odebrać nawet 760 PLN!
Sokół twarzą kampanii STS
Nowym ambasadorem marki STS został Wojtek Sokół – raper, przedsiębiorca, postać znana z autentyczności i życia na własnych zasadach. W kampanii nie tylko wystąpił w spocie, ale także współtworzył jego scenariusz.
– Sokół idealnie wpisuje się w przesłanie „Pokaż swoje bardziej” – podkreśla Mateusz Pszonka, Head of Content STS. – To osoba, która budzi emocje i inspiruje. Dzięki jego zaangażowaniu kampania zyskuje głębię i wiarygodność.
Kampania z rozmachem
Działania promocyjne STS będą widoczne w największych kanałach komunikacyjnych – w telewizji, na platformach VOD, Spotify, YouTube, portalach internetowych oraz w mediach społecznościowych. Spoty o różnej długości – 5, 6, 15 i 30 sekund – pojawią się również na stadionach sponsorowanych przez STS klubów, a także w punktach stacjonarnych firmy.
Za realizację kampanii odpowiada zespół kreatywny STS, a także studio Dynamo Film (produkcja) i Dynamo Post (postprodukcja). Reżyserami spotu zostali Michał Więckowski i Mateusz Erdman.
STS – więcej niż bukmacher
STS od lat pozostaje liderem polskiego rynku zakładów wzajemnych. Oferuje graczom nie tylko rozbudowaną ofertę zakładów, ale też dostęp do transmisji sportowych na żywo za pośrednictwem STS TV – usługi dostępnej również na urządzeniach mobilnych. Co miesiąc użytkownicy mogą oglądać blisko 5000 wydarzeń sportowych – od piłki nożnej, przez tenis, aż po siatkówkę czy koszykówkę.
Bukmacher aktywnie wspiera także polski sport. Sponsoruje m.in. reprezentację Polski, Raków Częstochowa, Jagiellonię Białystok, Ruch Chorzów czy Widzew Łódź. Prowadzi również liczne akcje skierowane do kibiców, takie jak „Dorzuć misie”, dzięki której zebrano już ponad 300 tysięcy maskotek i przekazano ponad milion złotych na cele charytatywne.